Allingsås :D

Hejhej nu sitter jag o har arst vi har igentligen soså jag passar på och bloggar :D
Ida ska ja åka te allingsås handbolls cup som ni redan kanske visste :D
Saknar anna så mkt hoppas hon hare kul där borta:( :D
Me nu har jag iaf packat klart väskan så nu är de ba sminket platttongen o typ tandborste osv btw kudde :D
De är så sjukt tråkigt i skolan när anna nt är här :(
Ida tror ja nt ska göra så mkt ja ska hem och fortsätta packa och vänta på pappa som ska köra mig te vilma undra hur långt tid de tar o åka te allingsås ?
Jag fick iaf mä mig tusen kronor av pappa :D Jag har äntligen blivit ganska rik om ni frågar anna hur ofta ja har pengar ? haha :D Jag har aldrig pengar men anna har alltid dä så de ä mäst hon som betalar haha :D D:
Vill verkligen sluta nu vil hem och sova är jätte trött :( vi sluar om 3 timmar och klockan är 9.00 :D SÅ de är iaf bra att de ba är 3 timamr kvar :D Jag kommer nog nt blogga på hela helgen bara för ja ska bort då men ja bloggar nog iaf ett inlägg innan ja åker ida ja ska fråga lisa om ja får låna hennes iphone om ja får låna den men de kommer nog nt komma mä nga bilder bara för att man nt jag lägga upp bilder från en iphone -.- elr ipod :(
Nu sitter typ nästan alla i klassrummet o nrdar data bara för att vi fick andvända dom på rasten som vi får ibland :D
Men en halvtimme ska vi få kaka de är vilma o kajsa som har bakat hoppas de blir ngt goot. Som vanligt har jag nt hunnit o ätit frukodt ida så vill verkligen ha ngt i magen nu är jätte hungrig :(
Nu kommer rätt många in som har varit ute o spelat fottboll pallar nt gö de ida bah för att ja är jätte hungrig och att jag nt har bloggar ida så jag gör de nu :D
Nu börjar vi så vi hörs kanske nästa rast om man får sitta vid datan :D :D
Puss o kraam D: :D
klara säger:

Jävla va många smilisar du gör -.- fett störande

 2011-04-25     17:12:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!