boring !

chaa nu jag jag pricis kommit hem från anna elr jag ha varit en liten snabbis på frölunda torg också :D ida har jag praoat de va nt lika kul ida för att dom va typ as stressade så dom va typ jätte arga de ända jag och anna typ fick göra va att diska o de va ju liksom nt kul :'( aja jag har fått ändå ondare i fingret för igår skar jag mej när jag skärde tomanter och ida skar jag mej när jag skärde tomater i samma finger plus att de va samma jävla kniv har så j*vla ont !! men båda igår så fick jag plåster som va blåa de va ändå rätt bra för jag hade båa naglar :) igår kväll efter handbollen så åkte jag anna annas pappa annas bror johan och johans kompis josef till landvetter och väntade in en gais spelare typ gais bästa så de va kul plus att vi kom mä på internet om ni söker på gais.se och typ bilder osv jag kan lägga upp en bild som dom la ut på mej anna johan och josef kanske nt så lyckad men ändå rätt najs :D så igår la vi oss typ halv tolv elr jag vette fan va klockan va heh.. :D ida äre den första april jo pricis den dagen man ska lura folk har bara blivit lurade en gång av anna för imorse så väkte hon mej o ba anne anne och jag låtsade fortsätta sova och då slog hon sönder mej ( bokstavligt) sen vaknade jag då och hon ba anne vi har försovit oss klockan är kvart i nio jag ba VVAA !!!!! typ hahaa för vi började nämigen nio så så började min morgon assåå ! haha ! :p :D

imon så ska jag upp och träna handboll efter de så ska vi ha mach men jag har nt blivit utagen så jag ska vara en sån som sitter och ändrar poäng osv så de ska bli kul anna är också en sån funktionär en jag vetnt om hon ska sitta där mä mej elr om hon ska gö ngt annat vi för nämligen typ nt välja själv vilket jag o anna hatar men anna vetnt vad hon ska göra och hon vetnt vad jag ska göra men hoppas att de blir kul ändå ! :D<3

aa nu har jag typ inget mer och skriva så vi får höras senare när jag har ngt o skriva men nu kommer bilden iaf :D

de är jag som är längt bort te vänster anna bredvid mej sen bredvid anna lite bakom är josef och han mä mössan är annas bror johan. de va fett najs så alla ba vet haha ! :D :D pussiss !<33

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!