Cha cha <3

nu har jag kommit hem från den där läskiga tandläkaren usch... aja nu har jag igt sp för mej sister o kollar runt lite på fb osv... men har köpt en ny tröja igår då på gina tricot loveit ! :D
imon ska vi te skolan slutar 13.25 då åker man bort te nygård mä anna o träffar bejben stina där :D :D så de sk bli kul (y) jag har fått en sån där jävla vagel på ögonlocket de gör så jävla OONNNTT plus att mina tänder jag oxo så jävla ont ... vafan man kan nt va ngn dag utan att det gör ont ng stans usch fy blä xd<3
aja har nt mkt o skriva om så vi får höras senare när jg har ngt o skriva om xd<3
massa pussar och kramar :D :D <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!