Choklad pudding ! :D :D mums <3

Chacha, nu sitter jag i mitt rum mä bästisen Alice :D<3
Vi har gjort chocklad mos elr vad säger man !? :o
DEN ÄR SHETA GOOOODD !!!!!!!
Nu har alice skrattanfall hon säger att hon satt choklad mos i lungorna ? :D
Ida har jag varit mä alice då vi har fiksat en blogg te henne men vi fick göra om den bah för att jag fiksade lite haha så den blev helt dampad HAHA så vi fick göra en ny heh nt riktigt klar men vi fortsätter imon :D
Anna åkte te thailand ida kommer säkna henne jätte mkt hon kommer te baka den 29 april så hon kommer nt vara mä på potatis cupen :'( Potatis cupen är en handbolls cup i en hel helg  :D sova över då asså :D elr de kanske ni märkte HAHA ! :D
Vi har fått jätte många tittare jätte kul fortsätt så ! (y) <3
Alice vill att ni ska kolla på hennes blogg den heter : aliceidag.blogg.se :D
den är nt riktigt klar men ni kan ju ändå kolla :D
Nu har alice ätit upp sin choklad mos ja har typ allt kvar heh :D
Imon äre skola -.-' Vi slutar 14.10  faan oooxxooo !!
Ja ska va mä alice imon också i think :D
Alice ska gå hem klockan 9 om 20 minuter asså :D
Hon cyklar hon bor nämligen granne mä mig :D
Jupp nu har jag nt mkt o skriva om så vi får höras imon för jag tror jag nt hinner o blogga mer ikväll hejdåå puss o kraamm !! <33 :D :D
Saknar dej !!


Anonym säger:

hahahahahahahahahahahaha

 2011-05-02     18:12:21
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!