Förlåt !! :(

Förlåt att ja nt har bloggat på en vecka ja tog bara en paus skulle skrivit att ja skulle ta en paus men nu ät jag tillbaka :) Just nu sitter ja i skolan och ska snart ha bild vu slutar tre ida :/ Efter skolan ska ja nt göra mkt ja ska plugga lite tyska.. Anna kommer hem om två daaar fan va ja saknar henne ;( jag har nt berättat om potatiscupen än men ja gör dt när ja kommer hem ! Ida äre jätte varmt ska nog lägga mig ute sen :) Snälla Anna kan u komma på träningen på lördag vill träffa dej innnann j åket iväg :( Imon äre skola efter de ska ja vara mä Emilia vi ska nog hitta på ngt kul ! Nu ska vi gå in så vi hörs vi sen när ja kommer hem :) Jag iPod bloggar så ni baara vet ! :)<3 / Anne <333
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!