hemmaa :D

tjja nu har jag kommit hem från kalas de va så sjukt tråkigt men som tur va så skulle pappa nattvandra så vi gick tidigare så de va härligt :D ida efter träningen så åkte ja mamma o pappa te 421 och skulle köpa en present + att jag köpte 3 halsband också vi skulle gå te mer affären men då så skulle tobbe hem från en kompis så vi va tvugna och åka direkt. tobbe är min bror om ni undrar :D asså jag har nt så mkt och skriva för de är typ ba de jag har gjort sen har jag ju målt naglarna också men de är inget viktigt och berätta aja okej allt jag berättar är typ nt viktigt så... :D

imon ska jag bort på morgonen orkar verkligen nt de så jag vetnt om jag hinner o blogga på hela dan imon men jag hinner säkert med två inlägg iaf. men ni får tåla att jag och anna har nt så där jätte mkt tid så de kanske nt blir så många inlägg men de ä inget vi kan gö åt elr jo de kanske vi kan men aja.. :) nu är jag rå trött även om klockan ba är 21.15 så är jag svin trött de har varit en ganska hård dag men de brukar de typ alltid vara för så e de vetnii :D

nu har annas halvpappa kalas så hon är nt social på mobilen iaf senast jag fick ett sms av henne så åkte hon tydlige moped så.. men där jag var på kalas och där anna bor dom bor NÄSTAN grannar så om vi ville kunde  i ba gå ut te vägen och säga hej hahah <3 :D

men nu har jag ntmkt mer och säga så vi kanske hörs senare elr imon, puss o kram !! (L) :D



love is in the air ! (L)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!