Mobilinlägg:)

Men hejdu bloggen !! Nu sitter jag i bilen från damark, jag är typ as pigg ! Jag gick upp 6 i Thailand för att hinna äta osv, i svensk tid gick jag upp 1 på morgonen... :D jag har iaf haft de grymt i Thailand kommer inte avslöja min resa nu, läs bloggen så ska ni få se :D:D men iaf , har as tråkigt så aa, men jag damp mobilbloggar så sorry inga bilder häller :( nu ska vi åka in på mc d , jag har redan ätit middag så inget för mej men men ? Anne är elak hon svarar nt på sms !?? Får damp nu asså pappa lyssnar på Gais - elsborg fyfan två noll te elsborg båda på straff ... Bra domare -.-' nej men bloggar kanske mer sen Puss Anna <3
Josefinaa (L) säger:

heeej :D

vil du ha en designe/header?

 2011-05-01     19:29:07
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!