the summer is here !<3

Tjäna, nu har ja pricis ätit en pigilin för dom som bryr sig :) ida har jag vsrit mä anna vi har hoppat studsmatta haft en liten picnik typ fast bara på min altan då haha för de är så jävla härligt ute !! så de la vi oss på en varsin dyna o götta oss :) de gillar vi :)
imon äre skola igen -.- fast snart ska ja åka te polen oooh va ja längtar min kusin ska ha bröllop så de blir nog mkt jobb för dom säger att dom behöver mycket hjälp haha :)

Min data dampar sönder så de blir en liten bild ist :(


Dagens outfit :
shorts : lindex tror ja
linne : fick ja i julklapp av mamma hon har gjort de själv :D

sen har ja nt mkt mer förutom underkläder då men aja :)

här har vi en bra låt : http://www.youtube.com/watch?v=9rG6jgJAmh4
asså de känns verkligen som om att sommaren är här de är så sjukt varmt vill bara bada men de är säkert sjukt kalt men men ... om två dagar åker anna te thailand omg omg omg ...
fan va ja kommer sakna henne jag har skickat ett sms te henne om allt ja vill ha så får hon köpa nga saker av dä haha :D hoppas de nt blir ett armband bara men de kommer de någ nt... :D
nu håller mamma på mä maten där nere ja är sheta hungrig VILL HA MAT !!
anna säger att hon ska börj blogga lite mer nu igen men äre igentligen ngn ide hon ska ju ändå åka iväg om två dagar ? men då får hon blogga minst 4 inlägg varje da haha här har man krav vettni haha.. :D
te sommar har ja o anna bestämmt att vi ska åka te danmark i en vecka de är typ okej för våra föräldrar men både mina och anna föräldrar säger att vi måste ha mä oss ngn förälder så de blir vell ja anna o typ ngn mamma elr pappa :D och snart ska ja anna pappa o annas pappa kasnke åka te kina för annaspappa åker dit ibland och då ville ja o anna följa mä men han sa att han nt kunde ta hand om två barn för han jobabr också men då kom han på att min pappa kunde följa mä och de varokej för pappa så de blir pappa o dotter resa då blire mkt shopping o mkt bad och mkt mkt mkt soling hahaha :D

ida hade ja o anna vårat föredrag de gick lte halft sketf ja o anna hade tränat en gång innan haha :D alla typ skrattade fan va pinsamt... och så var de på engelska också de som jag är så jävla bra på haha... NOT !!

aa nu ropar mamma att amten är klar vi får höras senare :D <3
puss o kram !! :D :D <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!