soffan (y'

HAYYYY !
nu sitter jag i soffan o göttar maaj :D fåglarna kvittrar utanför ett öppet fönster me sval luft , sommar !
chattar me anne o håller på att ladda upp bilder från min o annes mysda :) men cpt vill ju inte fukna...
m, juste jag har packat lite oxå fint
vilken årdning asså !
jag är stolt jag kan packa så xdd
ajuste här är en bild på min o annes lilla dag
S O M M A R S N A R T 
men hoppas ni i sverige kommer ha dt bra när jag är i thailand kommer sakna alla ! ;( eller a , vissa...
men tänkte visa lite blider på hotellet osv här är ng
såå va tkr ni ?? :D detta är några bilder på stränderna oxå :D
åååh man längtar !!
puss
ILY säger:

sluta läska oss

 2011-04-11     22:03:55     http://crunchysisters.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!