You are all for me !

Hej nu sitter jag hemma hos mej mä anna vi sitter vid datan som vanligt typ haha :D
i kväll ska ja o anna på disko på akimsskolan :D de ska bli kul :D
de va jävligt skönt för ja o anna skulle igentligen ha våran powerpoint men vi fick ha de på måndag ist så får vi träna liete mär ! :D
asså jag har nt så mkt o skriva de ända jag typ har gjort ida ä ju bara skoja än så länge fast imorse va jag tvungen och åka hem ige för jag trodde jag hade glömt stängt av platt tongen så jag åkte hem fast den va avstängt som tur va men blev ändå as rädd :( men ajg kom i tid ändå så de va la bra :D
aja vi får höras senare ! :D
pussisar och kramisar ! :D
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!