badade idag

hihihi aa sjukt kul me älsklingen angelika ♥ de är sista gången vi träffas på 1 vecka typ, sen träffas vi en dag sen åker hon till polen :/ att inte jag kunde hänga med :(((( ja kommer åå sakna henne så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mke !!!!! :'( men iaf ja kom precis in från att ha målat , för er som inte visste de så ska ja och min halvsyrra måla huset i sommar :) men aa ja harv typ inget att skriva elr jooo mina kusiner kommer snart :9 å morfar selma och anton hihi :) ♥ de blir väll kul :) imon ska jat till johanas komfermation de är därför dom kommer... Men på söndag åker dom och jag ska packa , jag ska nämligen till falun med goooingen vilma sundström ♥ (se bild) sen ska dom typ släppa av mig i arvika och så ska mamma hämte mej , sen åker jag och är i arvika i ng dagar och sen när vi kommer hem åker anne till polen så vi hinner typ nt träffas elr joo hoppas jag för jag kanske kan komma över och va me henne i typ 3 timmar de va allt typ skriver mer sen
vilma ♥
åååh ng mer en jag som tycker detta ser gott ut ? ;)
/ anna ♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!