du va bättre förr ♥

hellloj
:)
dör typ är så himla marm , elr nej är så himla het (a' hahaha nej, men idag har ja klippt mej (se bild nere)
och vet ni vad ja smakade på marabou kakorna me schweizernöt , såå sjukt goa men iaf ja vaknade me anne kl nio av att de ringde mmh härligt men igår såg vi titanic me beca oxå . men sen efter vi vaknade så typ va vi ensamma så vi hade fest. Nä men sen efter åkte vi och passade min lillebror sen när vi kom hem badade vi och träffade emma och amanda och jag hoppade från korshamn styppet :s heheh ^ Emmmaa tvingade mej de va bah halft kul... as läskigt åå kolla ner :s men sen va ja ssååå nära att missa bussen lyckat (y' men ja han med oxå typ klippte jag mej å nu är ja hemma ajuste ja ja va ute å sprang idag oxå men mitt ben typ har ng skada så vi måste kolla upp de får de gör skiiit ont när ja springer blää men nu ska jag snart sova för jag har inget att göra :(
här e lite bilddeerr
geemeeejjj den tröjan !
/ anna ♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!