Anna <33

Hejhej nu är jag mä anna vi har verkligen as kul tänkte pricis fråga anna om vi kan gå ut och ta lite bilder när de ändå är så sjukt fint väder. de är as ljust ut och klockan är ba 18.20..

Ida har vi haft snarket i skolan de va as kul man skulle sitta på en stång och slå en annan person rätt högt upp aa och den som ramlade av först förlorade och jag möte anna och jag satt mej på stången och slog typ 4 ggr sen ville jag av de va AS LÄSKIGT så då vann anna över mej :( ajaa sen va de final osv mä alla klassen i högstadiet dåe. efter skola va jag mä anna vi ska sova över ida för vi ha prao imon vi ska praoa på kitchen wih tyyp elr vettef hur de stavas men japp...

nu sitter jag och lyssnar på värdens bästa låt lägger up länken lite längre ner ! :D

aaop nu sitter anna och bloggar på en sin egna data haha  :p :D

eeh.. har nt så mkt och pratat om nu så vi hörs sen lägger upp länken.

BRUNO MARS RUNAWAY <3333

http://www.youtube.com/watch?v=z8M77rC-WSc

puss anne ! :D (L)




http://www.youtube.com/watch?v=z8M77rC-WSc
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!