Tråkiggt :/

Hej, ida har jag nt gjort så sp mkt varit i skolan osv. De blev ingen anna ida för att hon skulle va mä stina så hade dt så sjukttråkigt ! anna hållde på och få dö på mej pricis hennes familj skulle åka te afrika om två dagar och vi skulle praoa osv men hon ska typ nt de längre vilket är rååååå skönt vill nt praoa själv + jag klarar nt att sakna henne så mkt igen som när hon va i spanien.

Imon ska vi ha snarket på skolan (aa' ska bli shetaa gött man ska typ ha på sig myskläder ta mä sig en kkuddee och lite mys tyiip :D Och så har jag varit på träning nu pricis kunde typ nt va mä ba för mitt ben gör så sjukt ONT ! -.-' menmen...

De är några jävla töntar som håller på med mej o anna hela tiden är de nt den ena så äre den andra de är så sjukt jobbigt att dom nt fattar vad ordet SLUTA betyder -.-'

aja ja har oxo hunnit och åka te affären och köpa lite godis te imon och en drikkaaa typ :o

Ajaa nu ska jag gåå o dushaa <3

Hare bra puss Annee <33

Nu kommer de en bild på halva mej fast man ba ser håret men aaja <33



Puss Anne ! (aa'<33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!