prao ! :D

Chaa nu har jag pricis kommit hem från praoen de va jätte kul vi diskade typ hela tiden typ och sereverade i en timme typ och hackade grönsaker då ä de ju klart att man ska skära sig vilket ja gjorde de blödde som FFAAANN !!!

de va as kul men de dårliga va att vi fick äta kvart över två så sblev hungriga men vi bedde kocken att göra lite mat till oss för vi va as hungriga så vi åt innan alla andra. så va vi och hälsade på nga som jobbade på hemköp och så hälsade vi på maja som praoade på Classis (s). men nu sitter båda jag och anna och nörda data som vi gjorde i går oxo så lyssnar vi på runaway bruno mars och anna sitter och försöker sjunga mä låten men de gär fan nt bra de låter förfärligt xd<3

aja om nga timmar ska jag och anna på handbolls träning sen ska jag hem te anna ska sova över där :D kulitkulit :D :D

jag hatar de vädret som har kommit te oss och de kallas regn de varit så jävla fint och så kommer dehär de godkänner nt ja xdd

nu sitter anna och håller på mä en bild vettefan vrf men så kan de va xdd jag tror att vi ska göra nya bilder nu när vi har lite mer tid för de hade vi nt igår.. :( men jag är nöjd mä headern men anna är typ både ock.

de kanske nt blev så mkt bloggade under dagen men de ä vba för att vi nt fick ha mobiler elr ngt sånt i köketså vi fick lämna dom i jackan i ett litet rum. senare undedagen ska vi ha lite frågestund då  i får fråga vad ni vill :p

jag och anna är så duktiga vi har lärt oss och stava resturangen namn "KITCHEN WIC" nt så svårt me innan stavade jag och anna de så här kitchen witch elr kitchen wit.

menmen så kan de va nu orkar jag nt blogga mer känner att jag boggat rätt mkt nu :O men vi får höras senare dåe !<33

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!