Dag 2 - Familjen och släkter

Jag kanske nt har en jätte stor familj men en den är tillräckling för mej iaf haha.

Jag har en mamma och pappa en bror som heter tobias och ska fylla 15 i år.

Min mamma är polsk så min mormor, morfar, moster, mostersman, 3 kusiner och lite syslingar.

Jag träffar alla dom en gång om året och de är på sommaren.

Annars har ja en faster här i sverige och min fasters man och 3 kusiner men dom är vuxna nu och har redan barn.

Sen har jag också min älskade farmor som bor granne med mej så ja kan gå dit när jagg vill och få pannkakaor världens goaste !!

jaapp min hus djur skrev ja om förra inlägget :)

De va typ allt de ja kom på :)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!