Dag 3 - min bästis

aa som alla kanske har fattar / vet så är anna min bästis hon jag har bloggen med !

hon är världens bästa kompis.

hon finns alltid om man behöver hjälp elr om man gråter.

jag har aldrig varit osäker på ngt för jag vet att hon alltid är med mej för de är hon.

Vi har varit bästisar från 2 år tillbaka ett par sjukt roliga 2 år

Vi har varit tsm varje dag förutom typ 10 men resten har vi var tsm varenda dag och jag har nt tröttnat än bara för att vi hare så sjukt kul tsm.

Vi bråkar ibland men vafann betyder de att vi nt är kompisar längre ? nä för om nt bästisa bfåkar lite är man nt riktiga kompis och riktiga kompisar förlåter varandra hela tiden och pricis en sån bästa kompis har jag och hon kkalas min älskliing anna !

vill bara att du ska veta anna jag kommer aldrig sluta älska dej iförsig hur gör man, ingen kan komma få hur man kan sluta älska dej för de går nt !!

 

de va allt men de finnss sjukt sjukt sjukt sjukt mkt mer men de är för mkt o skriva !!

 

här kommer en bild på min greta !<33

Du är så sjukt fin bejbe !!!!!<33

A+A= en kärlek som aldrig du kan lista ut !!<33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!