dag 2 - min familj o släckt

min familj är ganska stor om man räknar med mina syskor igentligen är vi inte biolågiska syskon men vi kallar varandra de. Min riktiga bror heter johan han är 14 år Min lillerbror halvlillebror heter oskar och är snart två och ett halft , sen har jag mammas mans barn johan emma o märta johan o emma bor inte hemma utan båda bluggar i lund märta har precis gått ut grundskolan och börjat inne i stan. Min släckt är inte så stor en farmor farfar mormor o morfar jag har en katt o två kaniner , ja o en fisk oxå... Min katt är grå se bilden nedan :) mina kaniner är lite onormala dom är två tjejer men är nog förmodligen homosexuella ... aja mina kusiner är bara ungre och aa, de förklarar jag en annan gång puss
puss
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!