dag 3 - min bästis

min bästis är angelika maria sofia olsson, den där ängen duvet.. Hon är min största idol, min snyggaste tjej ! alla våra minnen ! Angelika ! Du betyder allt för mejj ! Min älskling min elaka apa min bby min uppstoppade korv min sötnos min tjej min kärlek min allt ! Du betyder värkligen allt du o jag alltid du betyder du är fin du är en enda stor bästvän ! Du är en korv ! Älskar dejj min älskade unge du är allt ! Puss på dejj ditt problem barn älskar dej älsk ! Det finns bara en sak att säga duärminforeverlivetutälskardejjokommeralltidattgöra du är min ängel !! När du knivhugger mej har du o ja as kul och när du springer efter mejj med din klämmare när ja tabbar mej de e den bästa tiiden i hela diit grisiga liv bara för att du e mitt liiv när du o ja åt kaffe vatten tvål de va såå gott asså haha..
Hoppaas falken har andvänt den här hoppas Oskar har andvänt den här hahah när vi skaffade en model på gosupermodel :)
När vi skulle göma miin cykel o du halkade dom värsta tröga grisen just de du e ju redan en haha
När du va Paris Hilton o fy faan va kull de vaa saknar den tiden så jävla fucking mucker mucker sammur sammur :D
När vi åkte på bio vi va ensamma i salen och stog och gjorde tusen kort och i tisdags efter träningen när vi filmade när vi duscha Hah
När vi fick i gång diskot på höfers :))
Bästt e u på dansa haha <3
jag älskar dejj !!!!!
Jag älskar dej lika mke som en tjock unge gillar kakor.

Love it's in the air

hellre en äkta vän än hundra falska.

du är min fina lillla solstråle





i love you, <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!