Målat naglarna !

hhey, a som ni ser på rubriken så har ja då målat naglarna de blev ju seriöst helt jävla mobbat ni ska få de en bild sen på mina fina fingrar men de kommer längre ner :)

Jaa.. ida har ja haft skola men vi va nt riktigt i skolan vi va i stan och hade ngn stadsorgentering ganska kul men ist för att gå runt på avenyn och blir läskad kan man vell lika väl sluta skolan och gå in i alla affärerna och inte bli läskad de tkr ja låter mkt bättre haha nu känner ja att jag skriver för mej själv elr hur man nu säger de ? Men aja när vi typ va vid ett ställe vet nt vad de heter så såg vi en godisaffär då va ju ba alla tvugna och gå in där fyfan va mkt godis de va asså så vi alla köpte ju en godis var köpte lite godisar te anna också :)

Ja igår sov ju anna hos mej så tog hon mä sej jordgubbar och nu när man kollar på dom så är dom helt jävla mögliga usch... kanske kan lägga upp en bild på om ja äns vågaar röra ide ser så sjukt ekligt ut :(

Aja men dom va nt direkt så sp goda igår vissa va ju halvsvarta så men fick i mej 3 st hela o fick plus as goda så de va ju lite posetivt haha (:

Jag tror nt vi har några läxor den här veckan elr ? menat te dom som går i min klass då men aja :)

Har inget o skriva så här kommer bilden på naglarna :)

Jag vet helt jävla mobbat men de får väll funka för den här gången :/

Jag palalr nt ta bild på jordgubabrna sry :(

aja, hejdåå gööliissaaarr !

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!