Photo shop :)

Hej jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg jag letade lite igenom lite skivor då hittade ja photoshop :)
De funkar typ halftbra ja vet liksom nt hur man gör instaleringen men de funkar nog snart om de funkar kommer de säger komma en ny header :) För den header som vi har nu är så sjut oseriösa men jag o anna hade den header bara för en sak haha nä men asså vill helst nt berätta de ba för att de ganska kul men jag o anna har lovat varandra och nt sägade te nga så ni kan tjata men vi säger inget haah :)
aja jag har nt ngt sp o skriva tänkte bara göra ett inlägg så ni nt tror att jag är död hahaha nää skojjaa :)
aja ni får hare så brraaa så ses vi imon ska nog lägga mej nu :)
puss puss
// Anne :))<33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!