Tack för en undebar dag älskling !<33

Chacha bloggen nu sitter jag i mitt rum och har pricis gjorti klart en header blev kanske nt pricis så lyckan men kommer lägga upp den sen så får ni komentera vad ni tycker anna ska också göra en så ni får välja vilken vi ska ta :)
Ida har jag då varit mä anna som jag skrev i förra inlägget men aja dagen började mä att vi vakna då haha sen tog vi på oss osv sen åt vi frukost och tog lite bilder dom kommer längre ner sen och några bilder från förrgår sen åkte vi te shusi saken där vid hemköp så kom falken och malte dom va nt där så länge för att dom pasade falkens syrra så de va tråkigt elr vi skulle ändå och mä bussen så a sen åkte vi mä bussen te annas pappa och lekte lite mä annas lillebror oskar sen så orkade vi nt cykla ända hem te annas mamma så vi gick te bärnaps mä cykeln och frågade om vi fick ta mä bussen och de fick vi haha fast de va bara te snipen då men ändå sen därifrån så cykla vi te annas mamma. sen när vi kom in i annas rum så stog annas grannar ute och spela fotboll så kolla vi på dom när fäjlade (s) de va as kul sen gick vi ut och satt oss på studsmattan och då gick den ena hem medans max som grannen hette va kvar så typ gjortde vi massa saker på studsmattan sen kom min pappa och hämta mej och nu sitter jag här och har tråkigt :(
De är de vi har gjort ida tycker att de är väldigt onördigt och skriva allt men jaja... !
Nu kommer typ as många bilder elr kanske nt as men aja några iaf :)
Och några bilder har anna redan lagt upp men då blire repris '')
Jaoop de va de mästa :)
Ska kolla på tv ngn bra film säger pappa att de ä så de får vi hopppas på !
puss hej !<33 :D
Guura ;D säger:

fina bilder<33

 2011-05-02     21:22:15
Gurra;D säger:

fina bilder <33

 2011-05-02     21:32:25
aannaanne säger:

nnaaww, tack <333

 2011-05-02     21:53:13
aannaanne säger:

nnaaww, tack <333

 2011-05-02     21:53:16
Frida ;P <3 säger:

fan va sööta ni är ;) <3

var har ni köpt era snygga tröjor ?????? <3

 2011-05-04     20:43:41
Chrille ^^ säger:

Vilka Snyggingar = )

 2011-05-05     12:18:49
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!